Kæmpe tak for indsatsen
Kæmpe tak til Steen Sigersted for årelang indsats i gymnastikledelsen i DGI Sydvest.
DGI Sydvest siger KÆMPE TAK FOR INDSATSEN, Steen Sigersted!
Efter mange års store engagement takker Steen Sigersted nu af i Gymnastikledelsen i DGI Sydvest, hvor han har været med siden 2019.
Steen – tusind tak for din enorme indsats for gymnastikken.
Dit hjerte har altid brændt for gymnastikken og ikke mindst for drengegymnastikken, og dit engagement, din energi og din passion har gjort en reel forskel for foreninger, ledere og gymnaster i hele Sydvest.
Vi er dybt taknemmelige for alt det, du har bidraget med – både fagligt og menneskeligt.
Stort held og lykke fremover – og endnu en gang: KÆMPE TAK for indsatsen for gymnastikken i DGI Sydvest!

